Færdiggøre Trin 2

Hej - er der nogle som er skræppe til at udføre så simpel en ting som at færdiggøre sin profil med billeder af bolig, beskrivelse o.s.v.

Når jeg er færdig med beskrivelsen af boligen som jeg vil udleje og sat billeder på, så beder airBnB-sitet mig om at gå videre nederst - men “NÆSTE” knappen som jeg så skal trykke på, er inaktiv, så jeg kommer ikke videre - først troede jeg at det var en slags browser problem, det kunne være min egen PC som protesterede - men så prøvede jeg på mit arbejde fra deres computer - samme problem - jeg kan altså med andre ord, kun oprette min side til udlejning med billeder og beskrivelse, og så er det slut, kommer ikke videre…
Er der nogle som har oplevet samme problem - og hvordan kommer man videre - det er jo ikke let at udleje noget hvis man ikke engang kan gå til trin 2

Venligst - Mike

Mike this in an international forum but it’s an English language forum and you could probably get help if you can post in English. Or if you contact Airbnb using the contact information for your country…Denmark?

1 Like

I think it’s Danish;
Engelsk leasing (English please)

Hello - are there some who are scared to perform so simple a thing like completing their profile with pictures of housing, description etc.

When I finish the description of the accommodation I want to rent and put pictures on, the airBnB site asks me to move further down - but the “NEXT” button that I have to press is idle so I will not go further - At first I thought it was a kind of browser problem, it could be my own PC that protested - but then I tried my work from their computer - the same problem - I can, in other words, only create my site for renting pictures and description, and then it’s over, will not go on.
Are there any people who have experienced the same problem - and how to get on - it’s not easy to rent something if you can not even go to step 2

Please - Mike

1 Like

Siger du, at du ikke kan offentliggøre din fortegnelse? Gør det levende?

Ja det kan ikke lade sig gøre jeg har startet forfra et par gange men når jeg har sat billeder på og lavet en beskrivelse af hjem beliggenhed, regler og skal videre så er knappen der står “videre” på, inaktiv og så er jeg lige vidt - jeg kommer ikke videre

Jeg har ikke svar, men har du forsøgt at starte nyt fra begyndelsen?

Anyone? He can’t get his listing to launch. Sounds like he gets everything filled out and pictures loaded but the button to finish is not “active” so he can’t go any further. I suggested deleting and starting over.

The problem is at “Complete Step 2”

I think he needs to call them. We can’t really help with technical things.

I like to start All over from scratch and I’ll ude a New mailadress similar to the oldtiden one but tanks for respond

Hej Guys

Everything is OK now - I just had to erase everything and then start from scratch - and it worked, but thankyou very much for your interesting and care

Wish you all a nice day
Michael

4 Likes

Vidunderlig! Glad du har arbejdet det.